Tuesday 19 March 2013

Hello :)

Assalammualaikum salam 1malaysia dan salam perak aman jaya,
   Apak  khabar semua.. Sorry sbb lme tak update... Study untuk exam dan PMR...hahahhahaha banyak jugak aku nk kongsi tpi masa tak mengizinkan... Andai ade masa terluang Insyaallah aku akan update blog ni... Now the first task... Amboi speaking hahahahaha... Tugasan pertama ialah bersehkan sawang sawang dalam blog ni... Dah berhabuk aku tengoknye...hahahhaahahha... Korang pun awat malu benor nak tegur aku... Aku tak makan orang la... Kat sekolah banyak jugak perkara2 yang suka dan duka berlaku...Pasal Little Monster aku tuw lgi..... Banyak jugak perkara yang perlu diselesaikan.. Apa2 pun solat tetap penting... Tiada sebaik baik penyelesai masalah selain Allah yang maha Esa...... Okay la korang aku nk study dah... Wish Me The Best...
   Assalammualaikum....

No comments:

Post a Comment